يكشنبه 23 شهريور 1404 | Sunday 14 September 2025

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: براساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استان بوشهر درنیمه اول مردادماه سالجاری موفق به کسب رتبه پنجم رضایتمندی در بخش رسیدگی به شکایات مردمی ازکالا و خدمات در سامانه الکترونیکی124 (www.124.ir) شده است .

به گزارش دیارجنوب، رضا جمالی در این رابطه اظهار داشت: سامانه الکترونیکی 124 (www.124.ir) بمنظور مشاهده قیمت کالا و خدمات و ثبت شکایات برای شهروندان ایجاد شده که بصورت مستمر نسبت به دریافت و رسیدگی به گزارشات مردمی اقدام می گردد.

samane 124

جمالی عنوان کرد : طی سه ماهه گذشته از تاریخ 15 اردیبهشت ماه لغایت15 مردادماه سالجاری، تعداد 97موردگزارشات مردمی در استان درسامانه 124 به ثبت رسیده است که از این تعداد 93مورد آن مورد رسیدگی واقدام لازم صورت گرفته است و مابقی نیز به دلیل اخذ استعلامات کارشناسی در حال رسیدگی می باشد که برهمین اساس طبق ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استان بوشهردر بین دیگراستانهای کشور رتبه سوم را کسب نموده است.

وی در ادامه افزود : براساس ارزیابی صورت گرفته ، استان بوشهر در بخش زمان رسیدگی و ثبت نتیجه گزارشات موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group